Κεραυνός εν
(αν)Αι(ρυ)θρία
του Θύμιου
Γεωργόπουλου
Η αβάσταχτη ελαφρότητα του είναι (τους)
Η
μέθοδος της αρνητικής πώλησης στηρίζεται στην συμβουλευτική προσέγγιση της σταδιακής
υπαναχώρησης του πελάτη από αντιρρήσεις και διαφωνίες του, σχετικά με τον βαθμό
ικανοποίησης που του παρέχει το προσφερόμενο προϊόν.
Η
επιτυχία της αρνητικής πώλησης στηρίζεται
σε δύο προϋποθέσεις:
1)
Ο πελάτης να ακούγεται (από τον πωλητή) και να
ενδιαφέρεται να ακούσει (τον πωλητή) παρά το γεγονός ότι δεν πιστεύει πως αυτό
που του προσφέρεται είναι αυτό που χρειάζεται, και
2)
Ενώ αρχικά ο πωλητής υιοθετεί τις αντιρρήσεις
του πελάτη, στην συνέχεια τον πείθει για τα πλεονεκτήματα που παρέχει το δικό του
προϊόν ή η υπηρεσία έναντι των άλλων.
Απαιτείται
λοιπόν ανοιχτή συζήτηση, διάδραση και πειθώ.
Η
καθολική προπαγάνδα των «αυθορμήτως και ανιδιοτελώς» στρατευμένων celebrities, όχι μόνο δεν πουλάει αλλά
θυμώνει κι εξοργίζει τους πελάτες.
Μας
πουλάνε ότι θέλουν χωρίς να μας ρωτάνε τι πραγματικά χρειαζόμαστε και έχουμε
ανάγκη, δίχως να ακούγεται η παραμικρή αντίρρηση ή διαφωνία μας και
πανηγυρίζουν κι από πάνω για την καθολική αποδοχή που έχει η αυθόρμητη και
ευφάνταστη προσφορά τους.
Επιβάλλουν
με το στανιό την «αβάσταχτη ελαφρότητα του είναι (τους)» ή λαϊκότροπα «αυτό το
μαντρί αυτό το γάλα βγάζει».
Στο
καιρό της κορονοποιημένης απομόνωσης, πάρτι γίνεται στα social media με την επιχείρηση ανόρθωσης της ψυχολογίας
των εγκλείστων. Από γελοιοποίηση με τρολ μέχρι αγανάκτηση με μπινελίκια. Κι άσε
τα μπουκωμένα (με καμιά εξηνταριά μύρια) κανάλια αφ’ ενός να θυμιατίζουν με την
αγιαστούρα το γκοβέρνο και αφ’ ετέρου να δαιμονοποιούν όσους διαφωνούν κι αγανακτούν
ζητώντας το κεφάλι τους στο πιάτο.
Ηχηρά
και φάλτσα ονόματα της τηλεκπεμπόμενης προπαγάνδας, μυκονοαναθρεμένοι ηθοποιοί
και αοιδοί, σελεμπριτοκούδουνα της σιγουριάς (και της πυρκαγιάς), πανελίστριες
της ομορφιάς (και της αμορφωσιάς), ανέλαβαν (συνέλαβαν) να ενημερώσουν (να διαστρεβλώσουν),
να απομονώσουν (να αποδιοργανώσουν), να ξεχαρβαλώσουν (τα νεύρα μας τσατάλια)
και να αποχαυνώσουν με ιδεολογήματα της ορδής (της πορδής), με συνταγές ζωής
της αραχτής (της αρπαχτής), με φιλοσοφικά πονήματα (ατοπήματα) των πρωινάδικων
(που εκφωνούνται μετά τις αστρολογικές προβλέψεις και πριν την γκουρμέ
μαγειρική πρόταση της ημέρας) του τύπου:
“ο κορονοϊός προσφέρει μια νέα ευκαιρία (στους ίδιους)”, “η
απομόνωση μας ενώνει (υπό τον Κυριάκο)”, “αυτό το Πάσχα ήταν διαφορετικό
αλλά λαμπερό (στραφτάλισε ο πρωθυπουργός)”, “να θυμάστε, δεν είμαστε
μόνοι (με διαγγέλματα και Netflix)”, “μπορείτε
να καλέσετε την γραμμή της ψυχολογικής υποστήριξης (πριν πάρετε τα χάπια με την
χούφτα που θα σας πουλήσουμε στο τέλος)”.
Το
«άρτος και θεάματα» είναι η πανάρχαια μέθοδος της στρέβλωσης από τα
βιοποριστικά προβλήματα που προσφέρει κοινωνική αποσυμπίεση όταν σφίγγουν τα
γάλατα στα επίπεδα βρασμού. Μάλιστα τα συστατικά της στοιχεία είναι αντιστρόφως
ανάλογα. Όσο μειώνεται ο άρτος τόσο αυξάνονται τα θεάματα, ενώ οι
προπαγανδιστές της διασκέδασης μετατρέπονται σε διασκεδαστές της προπαγάνδας.
Έρευνα
κατέδειξε ότι ο Νίκος Χαρδαλιάς είναι γκόμενος, ο Σάκης Ρουβάς μίλησε για την
σωματική και ψυχική υγεία κάνοντας γιόγκα στην βιλάρα του, η Μαρίνα Πατούλη
έδειξε πως παρασκευάζονται τα γεμιστά πριν παίξει πιάνο στο σαλόνι του
«Μπάκιγχαμ», ο Διονύσης Σαββόπουλος βαθμολόγησε με άριστα το dress code του πρωθυπουργού, η οικονόμος Ευγενία
Μανωλίδου απέδειξε ότι περνάει με 38€ την
εβδομάδα, η Βάνα Μπάρμπα ενημέρωσε με ποιο υποκοριστικό απαγορεύει να
αποκαλούμε τον πρωθυπουργό, η Άλκηστη Πρωτοψάλτη στην καρότσα φορτηγού διασκέδασε
το Μαξίμου και ο Φρίντριχ Νίτσε (παλιά) δήλωνε:
“Δε
σκοτώνει κανείς με την οργή, αλλά με το γέλιο.”
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου